Καταπληκτικό μαγαζί. Ευγενικά όλα τα κορίτσια ΧΑΜΌΓΕΛΑΣΤΑ!!!! ΆΨΟΓΗ ΕΞΥΠΗΡΈΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΎ ΚΑΛΉ ΔΟΥΛΕΙΆ!!!!!!! ΤΟ ΣΥΣΤΉΝΩ ΑΝΕΠΙΦΎΛΑΚΤΑ!!!!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λίνα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Maria•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ευγενικη ,πολύ όμορφα ..θα το ξαναπροτιμησω ..
Πεντικιούρ
Καραγιάννη•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα προσεγμένα
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΕΙΡΗΝΗ•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ένας πολύ όμορφος κι καθαρός χώρος σε εξαιρετικά φιλικό περιβάλλον. Η Λίνα ως τεχνιτρια έδωσε τη μέγιστη προσοχή στις ανάγκες μου σε συνδυασμό με το τι ήθελα.