Το αποτέλεσμα ήταν καλό σχετικά. Στο ημιμονιμο πεντικιούρ το αποτέλεσμα όσο αναφορά το χρώμα, επειδή είχα το ίδιο και πριν, δεν ήταν το ίδιο έντονο με αυτό που ζήτησα. Στο ημιμονιμο μανικιούρ θα περίμενα να μου δωθουν περισσότερες επιλογές σε χρώμα, καθώς το ζήτησα αλλά οκ..έμεινα ευχαριστημένη γενικά.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Vivi•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα καλα, ευγενικό περιβάλλον, άμεση εξυπηρέτηση, καλό αποτέλεσμα. Θα ήθελα να δω και άλλες υπηρεσίες πριν ολοκληρώσω την αξιολόγηση μου.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λίνα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Σφουτούρη•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Και τα τρία κορίτσια κάνουν εξαιρετική δουλειά, με μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Γιώτα Σαββίδου•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εξυπηρέτηση ηταν γρήγορη με όμορφο αποτέλεσμα. Πολύ ωραίο κλίμα και χωρος
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λίνα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
theodora•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη η Μαρία γλυκό και ευγενικό κορίτσι πάρα πολύ καλή δουλειά