Πολύ όμορφος και καθαρός χώρος πάρα πολύ εξυπηρετικά τα κορίτσια κι ευγενικά!!❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λίνα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Βίκυ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ηταν όλα τέλεια, τα κορίτσια κάνουν καταπληκτική δουλειά και το περιβάλλον είναι πολύ ζεστό και φιλόξενο!!❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λίνα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Μπιστα•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα ήταν τέλεια όπως κάθε φορά !!! Οι κοπέλες όλες σωστές και εξυπηρετικές !!
Τέλεια δουλειά !!!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαριαννα•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια που δουλεύουν στο κατάστημα είναι απλά υπέροχες και επαγγελματίες ,η δουλειά τους είναι καθαρή και προσεγμένη χωρίς ατέλειες ,όσο για τον χώρο τον διατηρούν πάντα καθαρό.Συνιστω ανεπιφύλακτα αυτό το μαγαζί !