Την κριτική μου την έχω αναρτήσει στην σελίδα σας στο google με φωτογραφίες κιόλας..
Μανικιούρ
Ντίνα•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά μπράβο στα κορίτσια!! Προσεκτικές φιλικές με τους πελάτες.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Besmira•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική προσεγμένη δουλειά και επαγγελματισμός! Πολύ φιλικός χώρος!
Μανικιούρ
Δήμητρα•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη φορά επισκέφθηκα το κατάστημα, έμεινα πολύ ευχαριστημένη! Ο χώρος καθαρός και η τεχνίτρια εξαιρετική στη δουλειά της ,λεπτομερής και γρήγορη . Ευγενικό και χαμογελαστό όλο το προσωπικό!!! Το συστήνω!