Πρώτη φορά στο κατάστημα και μόνο καλά λόγια έχω να πω....υπέροχη δουλειά ευγένεια, φιλική ατμόσφαιρα, καθαριότητα,χαμόγελο τι άλλο να ζητήσει κανείς? Να μην ξεχάσω να αναφέρω και το δωράκι γούρι λόγω των ημερών..υπέροχη κίνηση... συγχαρητήρια
Πεντικιούρ
Ραχωβιτσα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οι κοπέλες εξαιρετικές όπως πάντα 🫶💕🩷
Πεντικιούρ
Αντζέλικα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα συντήρηση! Η Μαρία εξαιρετική. Εδινε προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια και ήθελε να 'ναι σίγουρη πως θα φυγω ικανοποιημένη! Την προτείνω ανεπιφύλακτα
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ρένια•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το κατάστημα είναι πολύ όμορφα διαμορφωμένο,ευχάριστος και καθαρός χώρος.
Τα κορίτσια ευγενέστατα και πολύ προσεκτικά στη δουλειά τους !