Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σαββίνα •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Δεσποινα •περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επέλεξα να κάνω γαλλικό μανικιούρ με φυσική ενίσχυση rubber base και το αποτέλεσμα εκτός από πολύ όμορφο, επιτεύχθηκε σε σημαντικά σύντομο χρονικό διάστημα, γεγονός που με χαροποιεί ιδιαίτερα κάθε φορά που επισκέπτομαι το κατάστημα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σαββίνα •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Μαρία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Nefeli•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα πολύ καλά!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΝΙΚΟΛΕΤΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αψογο αποτέλεσμα
και υπέροχο το γαλλικό!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σαββίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο