Εξαιρετικό κατάστημα το συστήνω
Ότι καλύτερο όλα είναι τέλεια αξίζουν
Πήγα για βαφή ρίζας κι έφυγα με εμφάνιση ανανεωμένη! Η Sara και οι συνεργάτες της με πρόσεξαν, έκαναν υπέροχα φλασάκια, που φώτισαν το χρώμα μου κι ένα κούρεμα που λάτρεψα! Γρήγοροι, ευγενικοί επαγγελματίες και λογικές τιμές. Μια όμορφη εμπειρία!
Ευγενικός και ευγενικός, επιδέξιος και ικανός στη δουλειά του, πολύ ακριβής και έμπειρος.
Εξαιρετική περιποίηση και το προσωπικό πολύ ευγενικό και εξυπηρετικό!
Εμφάνιση περισσότερων κριτικών