Τι να πω κάθε φορά καλύτερες από την προηγούμενη τα κορίτσια, σας συνιστώ να τις επισκεφτείτε! Μαίρη, Χαρά, Θεωδορα ειστε απλά εξαιρετικές!!! Σας ευχαριστώ πολύ ❤️
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Κυριακή•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο περιβάλλον και η κοπέλα που έκανε τα νύχια πολύ καλή
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από θεοδωρα •Μανικιούρ
Τινα•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ φροντισμένος χώρος
Πολύ καλές τεχνίτριες
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από θεοδωρα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Δήμητρα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απίστευτη θετική αύρα!! Πεντακάθαρα, επαγγελματισμός και πολύ όμορφο κλίμα!!! Η Μαίρη είναι φοβερός άνθρωπος!!!