Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χαρά •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Marily•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από το ημιμονιμο μανικιούρ που εκανα. Η Τονια ήταν γρήγορη και Πολύ προσεκτική.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Καρτοφεανου•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
-----------------------------------------------
Συντήρηση Νυχιών
Christina•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό περιβάλλον !
Καθαρό !
Ευγενικές και επαγγελματίες όλες οι κοπέλες .
Επίσης πολύ ωραία μουσική για το ιδανικό χαλάρωμα !!! Μπράβο στην υπεύθυνη αυτού του όμορφου χώρου !
Μαίρη μου σε ευχαριστώ πολύ είσαι εξαιρετική !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαίρη •Συντήρηση Νυχιών
ΕΥΓΕΝΙΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα πολύ καλά, όπως κάθε φορά που επισκέπτομαι το σαλόνι.