Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χαρά •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΕΛΕΝΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Από τότε που ξεκίνησα την περιποίηση των υπηρεσιών του καταστήματος,είμαι ευχαριστημένη όπως την πρώτη φορά.Δεν ξεχωρίζω κανένα από τα κορίτσια γιατί όλες είναι αξιόλογες,έμπειρες,εξυπερητικες.Το έχω ήδη συστήσει σε φίλες και συγγενείς.Να είσαστε όλες καλά και καλές γιορτές.Και μην ξεχνάμε στηρίζουμε τα καταστήματα της περιοχής μας.💐🌻🌹
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ολγα Α.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
καταπληκτική δουλειά οπως πάντα , ολα ηταν καθαρά και προσεγμένα τα κορίτσια πολυ εξυπηρετικά ειμαι πολυ ευχαριστημένη