δυστυχώς η εμπειρία δεν ήταν τόσο καλή. με πόνεσε παρά πολλές φορές η κοπέλα και το αποτέλεσμα δεν καλο το χρώμα δεν έχει περαστεί ομοιόμορφα, σχεδον καθόλου στις άκρες κ το τζελ είναι φουσκωμένο
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΣΟΦΙΑ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια δουλειά,ευχάριστο κ όμορφο περιβάλλον κ η Μαίρη ακόμα καλύτερη 🥰🤗
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαίρη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ευη Ν.•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαρά όλα και τέλεια !!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαίρη •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Σιαφογιαννη Α.•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ωραια
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΔΟΥΚΑ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το κέντρο ήταν υπέροχο και καθαρό!!Η Μαίρη η οποία με εξυπηρέτησε ήταν καταπληκτική…❤️Σας ευχαριστώ..Θα συνεργαστώ ξανά σίγουρα μαζί τους❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαίρη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο