Υπέροχος χώρος κ προσωπικό! Είμαι πολύ ευχαριστημένη από το κούρεμα μου!
Εξυπηρετήθηκε από Ελένη Δ.•
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαρία•26 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικο μαγαζί , εξαιρετικές όλες οι κοπέλες
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαργαρίτα•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Αντριαννα•27 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Γενικά ευχάριστη εμπειρία, αλλα οι υπηρεσίες χρονικά δεν ανταποκρίνονται στον κατάλογο, οπως περιγράφονται. Δηλαδή η διάρκεια μικρή και η χρέωση η ίδια. Δεν έμεινα ευχαριστημένη απο το μασαζ κεφαλης, ενιωσα οτι για την τιμή του ηταν γρήγορο και αυτο που κάνουν ουτως συ αλλος τα κομμωτήρια. Επίσης, οταν δήλωσα οτι δεν έμεινα ευχαριστημένη δεν εγινε καποια καλύτερη τιμη. Ελπίζω την επόμενη φορά να είναι διαφορετικά διότι εχει πολλά θετικά ο χώρος και το προσωπικό.