Έμεινα ευχαριστημένη από το κούρεμα που μου έκανε η Jo και από την περιποίηση των άλλων κοριτσιών στο λούσιμο και την μάσκα μαλλιών που μου έβαλαν. Σε γενικές γραμμές το προσωπικό ήταν ευγενικό και χωρίς καθυστερήσεις.
Γυναικείο Κούρεμα
ΚΙΚΗ•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
super εξυπηρέτηση, τα κορίτσια είναι όλες μια προς μία!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαργαρίτα•Συντήρηση Νυχιών
Ερη•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά και η κοπέλα ευγενέστατη
Ευχαριστώ πολύ❤️
Πεντικιούρ
Αγγελική•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική ποιότητα εξυπηρέτησης , το προτείνω!!
Εξυπηρετήθηκε από Ελένη Δ.•Χτένισμα
Γιωτα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
I am very satisfied with everything so far ☺️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σπυριδούλα•Πεντικιούρ