Έκανα ημιμόνιμο σε κοντά νυχια . Έγινε στις 2 το μεσημέρι και μέχρι της 9 το βράδυ είχαν ξεκολλήσει. Πήρα τηλέφωνο για να το φτιάξουν και μου έκλεισαν εκ νέου ραντεβού με χρέωση ενώ δεν έκαναν σωστά την δουλειά τους.Δεν το συνιστώ.!!]
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
EVANGELIA•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μυρσίνη είναι επαγγελματίας τεχνητρια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μυρσινη •Πεντικιούρ
Aikaterini•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα ημιμόνιμο στα πόδια την προηγούμενη εβδομάδα. Η Μυρσίνη είναι πολύ γρήγορη και εξαιρετική στην δουλειά της. Καθαρή και πολύ προσεκτική. Ωραίο περιβάλλον!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μυρσινη •Πεντικιούρ
ΠΑΤΣΗ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτικη η μυρσινη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μυρσινη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο