Απο την 1η κιόλας στιγμή που μπήκα στο χώρο ένιωσα πολύ όμορφα, άνετα και οικεία σαν να ήμουν για χρόνια πελάτισσα.Τόσο η Ρόβι όσο και η Σπυριδούλα είναι και οι δύο τους πάρα πολύ καλές τεχνίτριες,πρόσχαρες,ευγενικές και φιλικές.Συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σπυριδούλα Παπαδόπουλου•Μανικιούρ
Δήμητρα•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετική δουλειά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Rovena Vrohoriti•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Κουτσιούκη•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
δεύτερη φορά πολύ ευχαριστημένη από όλη την εμπειρία.ευχαριστώ το νεο μέλος την Σπυριδούλα καλή αρχή και να προσεχει τα άκρα μας με το ίδιο ζήλο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Rovena Vrohoriti•Πεντικιούρ
roula•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καλή,αρκετά χρόνια φροντίζει τα άκρα μου.Επαγγελματιας!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Rovena Vrohoriti•Μανικιούρ
ΧΑΡΟΥΛΑ•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Οπότε φεύγω από αυτό το μαγαζί είμαι πάντα ικανοποιημένη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Rovena Vrohoriti•Μανικιούρ