Πολύ ωραιο και φιλικό περιβάλλον! Η δουλειά στα νύχια πάρα πολυ καλη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Rovena Vrohoriti•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Kwn•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Τέλεια ,διασκεδαστικά, χαλαρά, ανετα με φιλική διάθεση και ζεστασιά!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Rovena Vrohoriti•Μανικιούρ
Δριβα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Άψογες !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σπυριδούλα Παπαδόπουλου•Μανικιούρ
Μαίρη•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Βιβη•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ όμορφο μαγαζί πολύ καθαρό, το όποιο είναι σημαντικό για την υγιεινή μας και φυσικά η Ροβένα ανεπανάληπτη στη δουλειά της πολύ σχολαστική και σαν άνθρωπος τι να πω, ευγενική γλυκιά και με αστείρευτο χιούμορ. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για την Σπυριδούλα, Ο θεός να τις έχει καλά να μας περιποιούνται και να χαιρόμαστε και εμείς το αποτέλεσμα. ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Rovena Vrohoriti•Μανικιούρ