Έκανα brow lamination στο RF Spa. Η κοπέλα ήταν συμπαθέστατη και μου έκανε πολύ καλό σχήμα στα φρύδια, δυστυχώς όμως παρουσίασα τραυματισμό στο δεξί μου φρύδι από το βουρτσάκι κατά την εφαρμογή (γδάρσιμο) και στη συνέχεια έντονο ερεθισμό, που με ταλαιπωρεί ακόμη και 5 μέρες μετά και δεν το έχω ευχαριστηθεί καθόλου. Έχοντας κάνει brow lamination για τουλάχιστον 3 χρόνια, αυτή είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει κάτι τέτοιο. Δεν κατηγορώ, λάθη γίνονται, αλλά κατέληξε σε μια δυσάρεστη εμπειρία
Brow Lamination
Katalina•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Αλινα είναι πολύ καλή!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Alina •Πεντικιούρ
Αλεξανδρα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό αποτέλεσμα όπως πάντα, έμεινα πολύ ικανοποιημένη
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Dafni•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό αποτέλεσμα όπως πάντα, έμεινα πολύ ικανοποιημένη
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Dafni•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό αποτέλεσμα όπως πάντα, έμεινα πολύ ικανοποιημένη