Έκανα θεραπευτικό πεντικιούρ και έμεινα πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα. Τα πόδια μου ανέπνευσαν και ομόρφυναν. Η κοπέλα ευγενική και ήξερε τη δουλειά της καλά, αισθανθηκα ασφάλεια. Καθαριότητα & υγιεινη που μου είναι σημαντικά, με κάλυψαν. Το συστήνω ανεπιφύλακτα και θα ξαναπάω.
Πεντικιούρ
Fanny•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραία ατμόσφαιρα, ιδέες για σχέδια και ιδιαίτερα καθαρός χώρος. Δεν είναι τυχαίο πως το επισκέπτομαι ενώ δεν μένω κοντά. :)
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Gogo•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια του μαγαζιού καταπληκτικά
με πολυ υπομονη για τα χαλια νυχια μ.ωραιος χώρος. Διάφορες επιλογές για nail art!!!
Συντήρηση Νυχιών
Alexia•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΤΟ ΝΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΣΕ ΒΟΛΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΜΜ