Φιλικό περιβάλλον από όλες τις κοπέλες!
Η Μαρία εξαιρετική καθώς τα χέρια μου ήταν δύσκολη περίπτωση αλλά έγιναν υπέροχα!
Ευχαριστώ!🙏🏻♥️
Μανικιούρ
Τέτα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα εξαιρετικά! Σίγουρα θα ξαναεπισκεπτω το Raise a Hand!
Μανικιούρ
Emelina•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολυ καλο και αξιολογο αποτελεσμα. Ευγενικο προσωπικο, καθαρος χωρος
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Alina •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Πενυ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αν και εξπρές το πεντικιούρ που επέλεξα, έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα. Η Έλλη φοβερή και επαγγελματίας, οι επιλογές χρώματος αρκετές και το μαγαζί καθαρό και προσεγμένο!