Υπέροχη δουλειά από την έλη ευγενικα τα κορίτσια , το περιβάλλον σε κάνει να νιώθεις πολύ άνετα :)
Σίγουρα θα ξανά πάω κ θέλω να δοκιμάσω κ το πεντικιούρ :) Διαμαντάκι για την γειτονιά 🥳🥳🥳
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Tonia•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια δουλειά με προσοχή στη λεπτομέρεια και ευχάριστο περιβάλλον
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Alina •Συντήρηση Νυχιών
Sofia•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι εξαιρετικά και η δουλειά τους άψογη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Alina •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΛΥΔΙΑ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είναι τα αγαπημένα μου κορίτσια που μου κάνουν το καλύτερο απλό μανικιούρ που κρατάει σαν ημιμονιμο!!! Κ το πεντικιούρ το ίδιο!!!
Μανικιούρ
Δεσποινα•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα πολύ καλά! Πολύ φιλικές κ εξυπηρετικές οι κοπέλες! Θα ξαναπάω σίγουρα