Η Έλλη ειναι η καλυτερη τεχνητρια με διαφορα!Με εξυπηρετησε αψογα σε πολυ λιγο χρονο αν και ειχα κανει λαθος με το ραντεβου που ειχα κλεισει. Ειναι υπεροχη σε ολα!
Επιμήκυνση και Φυσική Ενίσχυση Νυχιών με Ακρυλικό
Evaggelia C.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχο περιβάλλον και εξυπηρέτηση! Καταπληκτική δουλειά
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Βασια Τ.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Ελη είναι η τρομερή !!!! Κ από άποψη δουλειάς αλλά κ από άποψη ανθρώπου
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Tonia•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σίγουρα θα το προτιμήσω ξανά! Ευγενέστατη η κοπέλα και ωραίος χώρος.