Ειμαι συχνη πελάτισσα!
Για μια ακομη φορα ηταν ολα υπεροχα !
Ευχαριστω Ειρηνη για την χαλαρωση και την ξεκούραση!
Θα τα ξαναπούμε σύντομα!
Ολα πήγαν πολύ καλά ! Ευχαριστούμε πολύ για όλα
Ολα πήγαν πολύ καλά ! Ευχαριστούμε πολύ για όλα
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εξαιρετικό μασάζ,πάντα ευχαριστημένη για αυτό έρχομαι και ξαναερχομαι!
Εμφάνιση περισσότερων κριτικών