πολυ ωραια εμπειρία! εχω κλείσει ηδη το επόμενο ραντεβού!
Ειμαι συχνη πελάτισσα!
Για μια ακομη φορα ηταν ολα υπεροχα !
Ευχαριστω Ειρηνη για την χαλαρωση και την ξεκούραση!
Θα τα ξαναπούμε σύντομα!
Ολα πήγαν πολύ καλά ! Ευχαριστούμε πολύ για όλα
Ολα πήγαν πολύ καλά ! Ευχαριστούμε πολύ για όλα
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εμφάνιση περισσότερων κριτικών