Η απόλυτη χαλάρωση!! Τέλειο περιβάλλον!! Κατανόηση και επαγγελματισμός απο τους θεραπευτές!! Σας ευχαριστώ πολυ!!
πολυ ωραια εμπειρία! εχω κλείσει ηδη το επόμενο ραντεβού!
Ειμαι συχνη πελάτισσα!
Για μια ακομη φορα ηταν ολα υπεροχα !
Ευχαριστω Ειρηνη για την χαλαρωση και την ξεκούραση!
Θα τα ξαναπούμε σύντομα!
Ολα πήγαν πολύ καλά ! Ευχαριστούμε πολύ για όλα
Εμφάνιση περισσότερων κριτικών