Η Ρόζα κάνει πραγματικά εξαιρετική δουλειά στο gel! Είναι από τις λίγες τεχνίτριες που συνδυάζουν άψογο αποτέλεσμα με μεγάλη αντοχή. Τα νύχια παραμένουν περιποιημένα και αναλλοίωτα μέχρι το επόμενο ραντεβού, χωρίς φθορές ή ξεφλουδίσματα. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα!