Είμαι πολύ ευχαριστημένη με τις υπηρεσίες του καταστήματος και τις κοπέλες!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Πεντικιούρ
Evangelia •περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οι καλύτερες! Καταπληκτική εξυπηρέτηση και ο χώρος πολύ ωραίος.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ
Δέσποινα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία. Τα κορίτσια φοβερά!!! Είχα κλείσει μανικιούρ ημιμονιμο ενισχυμένο, αποτρίχωση χέρια και σχηματισμός φρύδια. Ήθελα και πεντικιούρ αλλά δυστυχώς λόγω των ημερών δεν είχε ραντεβού. Μετά από το ραντεβού μας, με πήραν τηλέφωνο για ακύρωση ενός ραντεβού πεντικιούρ που είχαν. Αμέσως με πήραν τηλέφωνο να πάω αφού το ήξεραν πως ήθελα πεντικιούρ. Χίλια ευχαριστώ ❤️
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Penny•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αξιολογο! Οι κοπελες πολυ εξυπηρετικες.καθαρο καταστημα,πολυ ομορφος χωρος
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Αννα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άκρως χαλαρωτικό και ξεκούραστο σπα πεντικιούρ.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Πεντικιούρ