Πέρα από τις 2.5 ώρες που κάθισα σε αυτό το μαγαζί που είναι τουλάχιστον αστείο για το αποτέλεσμα..Άλλα είχα ήδη προπληρώσει υποχρεωτικά, άλλα έξτρα με έβαλαν εκεί να πληρώσω. Έκανα συντήρηση ακρυτζελ και 10 μέρες μετά, έχουν ήδη χαλάσει. Επίσης με κορόιδευαν μέσα στην μούρη μου.
Μανικιούρ
Maria•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Οι καλύτερες
Μανικιούρ
Αλεξάνδρα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπεροχο αποτελεσμα! Αψογη εξυπηρετηση και φιλικο περιβαλλον! Το συστηνω ανεπιφυλακτα!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια όπως πάντα!
Πεντικιούρ
Eftihia•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη δουλειά, καθαρό και όμορφο περιβάλλον και φοβερή ευγένεια και επικοινωνία απτό προσωπικό!