Πάω χρόνια και γενικά έχω καλή εικόνα αλλά τις τελευταίες 2-3 φορές πάνω στην εβδομάδα και φεύγει κάποιο κομμάτι από το ενισχυμένο ημιμόνιμο, και στις 2 βδομάδες έφυγε όλο το υλικό από διαφορετικό νύχι. Επίσης στους αντίχειρες δεν είχαν βαφτεί σωστά οι άκρες. Με προβλημάτισε αυτό.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Φαίδρα Ν.•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
⭐⭐⭐⭐⭐
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Agapi•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Από τα καλύτερα μαγαζιά που έχω επισκεφθεί!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο