Πολύ καλή δουλειά!!!! Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη!!!!
Μανικιούρ
Βίκυ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Βάλια Β.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ θετική εμπειρία και η Μυρτώ πολύ καλή στην δουλειά της και γλυκιά
Είμαι ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αμέρισσα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέπτομαι το κατάστημα απο την αρχή της λειτουργίας του .Εχει πολυ ωραία διακόσμηση , ειναι πολυ καθαρός χώρος και πάντα τα κορίτσια ειναι εξυπηρετικά και χαμογελαστά .Κανουν εξαιρετική δουλειά !
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Athina•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κατερίνα super
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο