Εξαιρετική επαγγελματίας. Η Μαίρη με κέρδισε από την πρώτη στιγμή με την ευγένεια και τον επαγγελματισμό της. Το πεντικιούρ ήταν άψογα εκτελεσμένο, με προσοχή στη λεπτομέρεια και απόλυτη καθαριότητα. Ο χώρος ήταν προσεγμένος και ήρεμος, ιδανικός για χαλάρωση. Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη και τη συστήνω ανεπιφύλακτα.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Εφη Κ.•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλή εξυπηρέτηση, ευγενικό προσωπικό, καθαρό μαγαζί και αποτέλεσμα που διαρκεί!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Katerina•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μαιρη πολυ γλυκια κοπελα , μου εκανε ωραιο σχημα και τελειο χρωμα. το αποτελεσμα ηταν οπως το ηθελα <3