απιστευτο κλιμα, καθαρο, οι κοπελες ευγενεστατες και παρα παρα παρα πολυ καλη δουλεια!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Στέλλα•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλή και εξαιρετική επιλογή χρώματος!!
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Ariadni•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το μαγαζί είναι πανέμορφο και πολύ άνετο. Τα κορίτσια είναι πολύ ευγενικά. Η Κατερίνα γλυκύτατη, γρήγορη και λεπτομερής στη δουλειά της. Έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη από τη δουλειά τους και θα ξαναπάω σίγουρα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Mariana•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όπως πάντα εξαιρετική!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ
Ariadni•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Λογια για την Κατερίνα δεν υπάρχουν..πάντα γρήγορη κ αποτελεσματική!!!ολα τα κορίτσια είναι άψογα βέβαια!
Ο χώρος πάντα καθαρός κ τα κορίτσια είναι ευγενέστατα!!!εννοείται ότι κάνουν κ άψογο αποτέλεσμα!!!
Το συνιστώ χωρις δεύτερη σκέψη!!!🥰🥰😍😍😍🤩🤩🤩😘😘
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ