Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Γρήγορη και τέλεια εξυπηρέτηση καθώς και τέλειο αποτέλεσμα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βαλεντίνη Ράντη•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Xara•2 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση όπως κάθε φορά!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βαλεντίνη Ράντη•Μανικιούρ
Αρχοντούλα•2 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα υπέροχα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βαλεντίνη Ράντη•Μανικιούρ
LOUKIA•2 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευγενικές και αποτελεσματικές!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βαλεντίνη Ράντη•Μανικιούρ
Ναταλι•2 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ενώ έχω ξαναεπισκεφθεί το χώρο και ήμουν απόλυτα ευχαριστημένη, αυτή τη φορά απογοητεύτηκα. Ενώ είχα κλείσει ραντεβου για πεντικιούρ κανονικό (όχι express), κράτησε 20 λεπτα αντι για 45 που γράφει στις υπηρεσίες. Το περιβάλλον ήταν χαοτικό, όλα έπρεπε να γίνουν γρήγορα για να εξυπηρετηθούν επόμενα ραντεβού, η κοπέλα 2 φορες απο τη βιασύνη με πόνεσε και οταν πήγε να καθαρίσει όσα σημεία είχε ξεφύγει χρώμα τα έκανε χειρότερα και με αφησε έτσι λέγοντας φεύγει με νερό (έπρεπε να κυκλοφορήσω έτσι).
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ραφαελα•Πεντικιούρ