Η κυρία Ξένια είναι από τους επαγγελματίες που ασχολούνται ουσιασιαστικα όσος χρόνος και αν χρειαστεί στην ανάλυση του μαλλιού,στην εξήγηση τεχνικών φροντίδας και στην αξιολόγηση του κατάλληλου κουρέματος!Πολύ ευχάριστη και βαθειά γνωστής του αντικειμένου της!Όλη η ομάδα χαμογελαστή!!Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα!!
Εξυπηρετήθηκε από Ξένια •Γυναικείο Κούρεμα
ELEFTHERIA•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλό το κούρεμα και το πεντικιουρ! Θα το ξαναεπισκεφθω σίγουρα!
Εξυπηρετήθηκε από Ξένια •Γυναικείο Κούρεμα
Μαρια•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέφτηκα για πρώτη φορά το κατάστημα και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη από το μανικιούρ!Τα παιδιά που εργάζονται εκεί είναι εξαιρετικά και στη δουλειά τους και στη συμπεριφορά και ο χωρος καθαρος και ευχάριστος!Σίγουρα θα ξανά πάω!
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Johanna•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
΄Εμεινα κατενθουσιασμένη, από το αποτέλεσμα, από την Ξένια, την διάρκεια της θεραπείας, τα υλικά- δίχως αλλεργία- από το περιβάλλον! Όλα άψογα και φυσικά η Ξένια!
Εξυπηρετήθηκε από Ξένια •Θεραπείες Μαλλιών και Τριχωτού της Κεφαλής για Γυναίκες
Χριστοπουλου Λ.•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά παιδιά, επαγγελματίες! Χαίρεσαι να πηγαίνεις ο χώρος είναι καταπληκτικός! Φανταστικοί όλοι στη δουλειά τους!