Ηταν όλα υπέροχα, σας ευχαριστούμε πολύ! Τέλεια δουλειά στο πεντικιούρ.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Gogo Mario •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Βιολέττα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καθαρός και πανέμορφος χώρος, όλο το προσωπικό ευγενέστατο και ο Μαριος που μου έκανε την συντήρηση ευγενέστατος, με χιούμορ, γρήγορος και πάρα πολύ καλός στη δουλειά του. Από τις ελάχιστες φορές που δεν με πόνεσε κάποιος στα πετσακια και γενικά το αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ όμορφο !! ✨
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Gogo Mario •Συντήρηση Νυχιών
Ελενη•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️🔥
Εξυπηρετήθηκε από Ξένια •Γυναικείο Κούρεμα
ΗΛΙΑΝΑ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Ξένια ήταν πολύ ευχάριστη και εξυπηρετική. Διάλεξα την υπηρεσία 3 step for healthy hair. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα.