Επισκέπτομαι καιρό το Queen City και το συστήνω ανεπιφύλακτα για την κομμώτρια μου Ξένια,απίστευτη!Εύη και Μάριος εξαιρετικοί γνώστες και τεχνίτες στην περιποίηση νυχιών!
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Κοτσιλιτη Α.•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα 5 αστέρια είναι πάντα πολύ λίγα!!! 10' σε κάθε λεπτομέρεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Gogo Mario •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Χριστίνα•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο Μαριος εκανε απιστευτη δουλεια ειμαι πολύ ικανοποιημένη και εκτιμω την τελειομανια του!! 10/10
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Gogo Mario •Συντήρηση Νυχιών
Θεοδώρα•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικός
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Gogo Mario •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Juliana•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Ξένια ακούει, βλέπει και έχει άποψη επαγγελματία!