Ο Μάριος πολύ ενδελεχής στη δουλειά του, φαίνεται ότι κάνουν με μεράκι τη δουλειά τους. Προσεγμένος χώρος!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Gogo Mario •Συντήρηση Νυχιών
Έφη•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν η πρώτη φορά που επισκέφτηκα το Queen City και έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Πολύ ωραίο το μανικιούρ που μου έκανε η Εύη, η οποία είναι ευγενέστατη και πολύ προσεκτική. Έκανε εξαιρετική δουλειά και "χτίσιμο" νυχιών που είχαν σπάσει, φαίνονται τόσο φυσικά σα να είναι τα δικά μου. Πολύ όμορφο μαγαζί και προσεγμένο. Πολύ λογικές τιμές. Το προτείνω και σίγουρα θα ξαναπάω να δοκιμάσω κι άλλες υπηρεσίες
Μανικιούρ Spa
Angelika•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα πάρα πολύ ωραία. ευχαριστώ πολυ
Μανικιούρ SpaΔείξε όλες τις κριτικές…
Καλλιόπη•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλοι οι εργαζόμενοι είναι ευγενικοί, με θετική διάθεση και καλοί στη δουλειά τους. Προσεκτική και λεπτομερειακή περιποίηση. Ο χώρος είναι όμορφος και καθαρός.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελενα •Πεντικιούρ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικές υπηρεσίες, επαγγελματισμός και φιλική ατμόσφαιρα.