ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ δουλειά από τον Μάριο, τον οποίο ευχαριστώ πάρα πολύ. Ηταν ευγενέστατος και πολύ ευχάριστος, όπως και όλο το κλίμα στο μαγαζί.
Εξυπηρετήθηκε από Marios G HAIR•Πιάσιμο Μαλλιών
Θεοδώρα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
10/10
Εξυπηρετήθηκε από Ξένια •Γυναικείο Κούρεμα
Daphne•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη! Με πρόσεξαν ιδιαίτερα και μου έδωσαν πολλά tips για να φροντίζω τα μαλλιά μου. Η Ξένια είναι πολύ ευγενική, έμπειρη και ιδιαίτερα προσεκτική στη δουλειά της. Σίγουρα θα ξαναπάω.