Ένας χώρος καλαίσθητος, καθαρός και οι κυρίες που εργάζονται εκεί είναι φιλικές και προπάντων πολύ καλές επαγγελματίες,το πεντικιούρ που έκανα, το επιμελήθηκε η Δέσποινα μια κυρία φιλική που γνωρίζει πολύ καλά αυτό που κάνει.
Ήδη έχω κλείσει το επόμενο ραντεβού μου.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δεσποινα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρίνα•6 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οκ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δεσποινα•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Δημητρα•7 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν μια χαρά!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μπεττυ(3)•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
danai•8 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
το ημιμονιμο στα ποδια ξεκολλησε 2 εβδομαδες μετα (πρωτη φορα μου συμβαινει στα ποδια) , χωρις να ειχα καποια ιδιαιτερη δραστηριοτητα που να το δικαιολογει, πιθανολογω πως απο το νερο δεν θα ειχε πολυμεριστει καλα το υλικο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δεσποινα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο