Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,9
1057 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Ένας χώρος καλαίσθητος, καθαρός και οι κυρίες που εργάζονται εκεί είναι φιλικές και προπάντων πολύ καλές επαγγελματίες,το πεντικιούρ που έκανα, το επιμελήθηκε η Δέσποινα μια κυρία φιλική που γνωρίζει πολύ καλά αυτό που κάνει. Ήδη έχω κλείσει το επόμενο ραντεβού μου.
Οκ
Όλα ήταν μια χαρά!!
το ημιμονιμο στα ποδια ξεκολλησε 2 εβδομαδες μετα (πρωτη φορα μου συμβαινει στα ποδια) , χωρις να ειχα καποια ιδιαιτερη δραστηριοτητα που να το δικαιολογει, πιθανολογω πως απο το νερο δεν θα ειχε πολυμεριστει καλα το υλικο
Η Ελένα περιποιήθηκε με προσοχή τα νύχια μου και φρόντισε να έχω τέλειο αποτέλεσμα στο βάψιμο χωρίς να με τραυματίσει.