Δεν ικανοποιήθηκα με το ανδρικό πεντικιούρ καθόλου. Ιδιως στις φτέρνες.Για 25 ευρω υπηρεσία απο εμενα ειναι οχι
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δεσποινα•Πεντικιούρ Αντρικό
Γιαννης•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απο τις πιο όμορφες εμπειρίες. Η Ξένια ήταν επεξηγηματική και εξαιρετική στην καθοδήγηση για την μετέπειτα φροντίδα που θα πρέπει να δώσω στα μαλλιά μου! Δεν έχω λόγια...
Εξυπηρετήθηκε από Ξένια•Γυναικείο Κούρεμα
Δανάη•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μπέτυ ήταν λεπτομερής ,περιποιητικη και ευχάριστη!! Από τον τρόπο που εξηγεί τη διαδικασία της υπηρεσίας,κατάλαβα ότι είναι καταρτισμένη και ότι της αρέσει η δουλειά της.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μπεττυ(3)•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΑΡΙΑ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
φοβερή εμπειρία όπως πάντα στο αγαπημένο μου μαγαζί!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δεσποινα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο