Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,9
1060 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Δεν ικανοποιήθηκα με το ανδρικό πεντικιούρ καθόλου. Ιδιως στις φτέρνες.Για 25 ευρω υπηρεσία απο εμενα ειναι οχι
Απο τις πιο όμορφες εμπειρίες. Η Ξένια ήταν επεξηγηματική και εξαιρετική στην καθοδήγηση για την μετέπειτα φροντίδα που θα πρέπει να δώσω στα μαλλιά μου! Δεν έχω λόγια...
Η Μπέτυ ήταν λεπτομερής ,περιποιητικη και ευχάριστη!! Από τον τρόπο που εξηγεί τη διαδικασία της υπηρεσίας,κατάλαβα ότι είναι καταρτισμένη και ότι της αρέσει η δουλειά της.
φοβερή εμπειρία όπως πάντα στο αγαπημένο μου μαγαζί!
Τέλεια, όπως κάθε φορά!!!!!!!!!!!!!!!!!!
13
1
13
14
15
160
15