Πήγα γιατί μου έκαναν εντύπωση οι καλές κριτικές κι έτσι θα συμπληρώσω κι εγώ τη δική μου καλή κριτική...Καλό κούρεμα χωρίς πολλά φρου φρου και αρώματα και εντυπωσιασμούς...το αποτέλεσμα μετράει!Λογικές τιμές!
Εξυπηρετήθηκε από Βασίλης •Γυναικείο Κούρεμα
Περυ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ωραίο περιβάλλον ωραία αντιμετώπιση όλα υπέροχα
Εξυπηρετήθηκε από Κωνσταντίνος •Γυναικείο Κούρεμα
ΑΘΑΝΑΣΊΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα υπέροχα όλα καλά
Εξυπηρετήθηκε από Κωνσταντίνος •Παιδικό Κούρεμα
ΑΘΑΝΑΣΊΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφο αποτέλεσμα, τέλειο χρώμα, σας ευχαριστώ πολύ.