Πρώτη φορά πήγα σε αυτό το κατάστημα. Η γενική εντύπωση είναι οκ. Θεωρώ ότι θα μπορούσε να είναι καλύτερη η καθαριότητα. Ο υπάλληλος που με εξυπηρέτησε ήταν πολύ ευγενικός.
Εξυπηρετήθηκε από Κωνσταντίνος •Γυναικείο Κούρεμα
Soula•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό αποτέλεσμα, ευχαριστώ πολύ.
Εξυπηρετήθηκε από Κωνσταντίνος •Κούρεμα Αντρικό
Νικόλαος•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό αποτέλεσμα, ευχαριστώ πολύ.
Εξυπηρετήθηκε από Κωνσταντίνος •Βαφή Μαλλιών
Νικόλαος•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα υπέροχα όπως πάντα!! Ευγενεστατοι και εξαιρετικό αποτέλεσμα για ακόμα μία φορά!!