Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από το κούρεμα των μαλλιών μου!!!
Εξυπηρετήθηκε από Βασίλης •Γυναικείο Κούρεμα
Ευθυμίου•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή και ευγενική εξυπηρέτηση. Περιποιήθηκαν σε βάθος τα (πολύ) μακριά μαλλιά μου, συστήνοντας και απαντώντας σε κάθε ερώτηση που είχα για την σωστή περιποίηση τους. Σίγουρα θα τους επισκεφθώ ξανά. Οι τιμές λογικές για ότι προσφέρουν.
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Christina•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο περιβάλλον και ευγενικοί άνθρωποι
Εξυπηρετήθηκε από Βασίλης •Γυναικείο Κούρεμα
Παρασκευή•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλο το stuff είναι εκπληκτικό,ευγένεια, επαγγελματισμος,σεβασμός στον πελάτη κ πάντα με καινούργιες ιδέες για styling!!!
Εξυπηρετήθηκε από Βασίλης •Κούρεμα Αντρικό
dionisis•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχάριστο,χαρούμενο περιβάλλον ,χωρίς πολλά καταλαβαίνει τι θέλεις,φεύγεις πάντα ικανοποιημένος.Αψογος επαγγελματίας!!