Παρόλο που δεν πήγαινω συχνά κομμωτήριο, πάντα καταφέρνουν να κάνουν το τέλειο αποτέλεσμα! Κρατάνε σημειώσεις, προτείνουν θεραπείες,όλα πεντακάθαρα....
Εξυπηρετήθηκε από Χρήστος •Βαφή Μαλλιών
Στουρναρα Χαρά•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη φορά επισκέφθηκα το συγκεκριμένο κατάστημα. Ηταν όλοι ευχάριστοι και επαγγελματίες, κατάλαβαν ακριβώς αυτό που ήθελα και το αποτέλεσμα ήταν ακριβώς αυτό που είχα σκεφτεί. Το συστήνω ανεπιφύλακτα!!
Γυναικείο ΚούρεμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Λίνα•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα ήταν τέλεια! ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!
Εξυπηρετήθηκε από Βασίλης •Γυναικείο Κούρεμα
Evgenia•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τέλεια: πολύ φιλικό περιβάλλον, άψογες υπηρεσίες κι επαγγελματισμός