Εξαιρετική εξυπηρέτηση και μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια. Το προσωπικό ήταν ευγενικό και επαγγελματίες, και το αποτέλεσμα στα νύχια μου ήταν άψογο. Πολύ καθαρός και προσεγμένος χώρος, σίγουρα θα το ξαναεπισκεφθώ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ματίνα •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel