Όμορφος και καθαρός χώρος.Η Αναστασία είναι πολύ ευγενική,προσεκτική και δίνει προσοχή στην λεπτομέρεια.Το αποτέλεσμα είναι πάντα άψογο και με διάρκεια Το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία •Μανικιούρ
Ελενη Κ.•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Με εξυπηρέτησαν πολύ καλά και είχα το αποτέλεσμα που ζήτησα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Σχηματισμός Φρυδιών
Μαρία•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
δουλειά καταπληκτική το μηχάνημα με τη δαγκάνα που χουνε φέρει και μοιράζει δώρα τρομερό