Η Εφη αλλά και όλα τα κορίτσια ηταν πολύ ευγενικά και καλοσυνάτα με χαμόγελο και ευγενικές.Η συντήρηση απίθανη πρόσεξε πολύ την κάθε λεπτομέρεια όπως και συνεχώς το να είμαι άνετα εγω.Το συστήνω ανεπιφύλακτα
Συντήρηση Νυχιών
Μαργαρίτα•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευγενικό προσωπικό και εξαιρετική δουλειά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρύσα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Sofia•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μια περιποίηση που θα έχει συνολική διάρκεια 30 λεπτά , δεν μπορεί να ξεκινά μετά από 20λεπτη καθυστέρηση χωρίς ενημέρωση.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα•Πεντικιούρ
Anna•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πηγαίνω χρόνια στο συγκεκριμένο μαγαζί, είμαι πολύ ευχαριστημένη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ανατολη•Πεντικιούρ
Αλεξάνδρα•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
επισκέφθηκα για 2η φορά το κατάστημα και έμεινα πολύ ευχαριστημένη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα•Μανικιούρ Ημιμόνιμο