Διαμαντάκι που ανακάλυψα μέσω της πλατφόρμας!! Λόγω έλλειψης χρόνου, έκλεισα ραντεβού για σχήμα-χρώμα στα χέρια. Η Νίνα πολύ καλή στη δουλειά της και πρόσχαρη!! Το αποτέλεσμα κράτησε μέρες. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νίνα •Μανικιούρ Mini
Κική Γ.•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
σχημα χρωμα και αγαπη ! ολα τελεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γεωργιαννα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Χρυσουλα Ζ.•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Φλώρα •Πεντικιούρ
Eleni K.•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Everything was perfect Everything was perfect
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νίνα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαρία•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μικρό μαγαζί αλλά με τόση ζεστασιά από ατμόσφαιρα και προσωπικό. Η Γεωργιάννα απίθανη τεχνήτρια και πολύ καλή κοπέλα.