Είχα ραντεβού για πεντικιούρ.. Κακή εξυπηρέτηση λόγο καθυστέρησις του προηγούμενου ραντεβού.. Με ανέλαβε άλλη κοπέλα κ ήρθε μετά από 25 λεπτά η κοπέλα που θα έπρεπε να με εξυπηρέτηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Φλώρα •Πεντικιούρ
Μαρία•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάντα μια γιορτή τα ραντεβού σε αυτό το μαγαζί
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λυδία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Chrissoula•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια!! Πάντα φεύγω εξαιρετικά ευχαριστημένη!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νίνα •Μανικιούρ Mini
Maria•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση από επαγγελματίες, καταπληκτικό αποτέλεσμα ! Η Λυδια ήταν φανταστική!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λυδία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
LITSA•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Φλώρα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο