Πολύ ζεστή και φιλική ατμόσφαιρα. Όλα τα κορίτσια είναι πάντα ευγενικά και εξυπηρετικά, και το αποτέλεσμα είναι πάντα τέλειο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λυδία •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Eugenia •5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια όπως κάθε φορά! Η Νίνα φοβερή και πάντα με τέλειες ιδέες!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Κλέλια•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τελειο ημιμονιμο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λυδία •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ντιανα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ενοχλήθηκε η επιχείρηση από την κακή μου αξιολόγηση λόγο κακής εξυπηρέτησης… Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη… αυτήν την απάντηση πήρα ενώ προσπαθούσα να της εξηγήσω της κυρίας ότι δεν ενοχλήθηκα για την καθυστέρηση αλλά για το ότι δεν με πήρε τηλ να με ενημέρωση για την καθυστέρηση που είχα λόγο προβλήματος κ έλλειψης προσωπικού λόγο προβλήματος… δεν έχουμε όλοι την ίδια πολυτέλεια χρόνου..
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Φλώρα •Πεντικιούρ
Μαρια Τσιανάκα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
…..
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Φλώρα •Επιμήκυνση και Φυσική Ενίσχυση Νυχιών με Ακρυλικό