Έκανα ημιμόνιμο μανικιούρ με την Αρτεμης και η εμπειρία μου ήταν εξαιρετική! Πολύ φιλική και χαμογελαστή, δούλεψε με προσοχή και επαγγελματισμό, ενώ μου πρότεινε και χρώματα που ταίριαζαν τέλεια.Το αποτέλεσμα ήταν άψογο. Τη συστήνω σίγουρα για όποια θέλει περιποιημένα νύχια και ποιοτική δουλειά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άρτεμις •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Θεκλα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχα όλα !! Πάντα ευχάριστα και επαγγελματικά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άρτεμις •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Chrissoula•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση όπως κάθε φορά! Τέλειο αποτέλεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Φλώρα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ελένη•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση όπως κάθε φορά! Τέλειο αποτέλεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Φλώρα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ελένη•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
😜⭐️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γεωργιαννα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο